Sometimes we all have our lazy days


FOTO: Johanna Packalén

Jag fattar inte  hur man kan ha varit så trött som jag varit idag, har knappt orkat göra någonting! Läste bloggar men sen blev jag så trött att det resulterade att jag höll på somna. Spelade lite sims 3 igen för att se om jag skulle bli mera alert då men icke sa nicke, spelade bara en VÄLDIGT kort stund på kanske 5-10 minuter och sen stängde jag av och vilade.

Åt sedan mat och blev lite piggare.Gav också lite mat åt katterna. Nu ikväll har jag haft lite ångest så därav varför jag inte bloggat tidigare. Men det har gått om nu och medicinerna inför natten är tagna.

Blir nu att lyssna på lite musik tills jag somnar :) Gonatt på er!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!