Naturlockigt hår!



Såhär naturligt lockigt hår har jag egentligen :) Eller ja, när jag kommit ur duschen och inte borstar det så blir det superlockigt som ni ser på bilden. Det råkade sig vara en dag då det var EXTREMT lockigt som ni ser..eller kanske inte så extremt för vissa men för mig var det då det gäller MITT hår.

Slutpratat om hår nu, jag har haft fullt upp idag, fixat med ipaden (spel å sånt) så jag kan vara på den i bilen och på färjan om jag får tråkigt, hängt upp kläder,packat,duschat osv så har inte haft tid för bloggning.  Sen så hade vår hund en stor fästing mellan benen och vi trodde först det var en geting som stuckit han före pappa såg fästingen för Citzy var inte alls sig själv och hade gjort ett eget "sjukhus" åt sig själv men allt blev bra igen när fästingn togs bort! :)

Har väldigt tidig väckning imorn, skall stiga upp kl 5 finsk tid (4 svensk tid) så skall nog gå och sova så jag får lite sömn ens, gonatt på er :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!