My day 6.6.2012

En motljus bild jag fotade för några veckor sen på måttsundsberget :)


Och så har ytterligare en dag gått igen, vart far tiden? Tycker dagarna går så fort! Fast idag sov vi till kl 15, vi var nämligen uppe hela natten IFALL vi skulle sett när Venus passerar solen men det var så molnigt väder så det blev inget men det var värt iallafall att vaka, hade ju så bra sällskap med min fina underbara kille! <3 :)

Åt sedan några mackor och några timmar senare var det mat, ris och köttgryta,gottgott! På senaste tiden så har jag börjar äta helt massor, känns som jag äter mer än vad jag gör annat men är ju bra att maten smakar.

Sen tittade vi klart säsong 2 av en serie och sen spelade vi en massa på sims 2. Eller ja, vi spelade båda på varsin dator på samma spel :D
Efter det fick jag skriv-inspiration så jag skrev en dikt, den blev ganska sorglig. Får se om jag publicerar den på bloggen,vet inte riktigt än, måste fundera på saken. Om 2 dagar så har jag varit ihop i 2 veckor med världens bästa :D Älskling, jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

älskar dig med <3 och tiden går jävligt fort! känns som du bara varit här någon dag eller så!

2012-06-07 @ 01:31:20
Postat av: Ida

- Ny tävling! Vinn en valfri Ziperall:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kul om du vill vara med :D

Kram

2012-06-07 @ 23:46:54
URL: http://adaras.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!