Måttsundsberget

Idag har vi klättrat uppför den VÄLDIGT branta skidbacken i Måttsund.  Var nästan helt död lite över halvvägs men ändå kämpade vi :)
Här fick ni se 3 bilder på den branta backen, och den var brantare i verkligheten än vad det såg ut på bilderna,bara så ni vet! Fy tusan vad tungt det var.. men duktiga som vi var så pausade vi bara 2 gånger! Och vi hade nästan hela vår kamerautrutsning med oss (älskling hade sin egna utrustning och jag min egen) så att bära på två stora kameraväskor + gå upp för den jädrans långa backen var mer tungt med alla saker. Sen hade vi också med oss lite ätbart för vi hade vår picnik uppe på berget/backen med fin utsikt, eller ja, vi såg nästan hela Luleå ;)

Sen när vi skulle börja gå tillbaka 5-8 km så råkade jag självklart stiga i en grop och med sned fot så vi fick snålskjuts hem. Åt en massa glass och redigerade bilder väl när vi var hemma och tog det lugnt och nu så skall jag göra lite sällskap åt min pojkvän istället för att sitta här och blogga :D



Kommentarer
Postat av: ♥JC

Nu är vinnarna av Veckans blogg uppe. Kolla om du var en av dem som vann! :D Om inte, var gärna med igen! :)

2012-06-02 @ 09:12:42
URL: http://worldofjulia.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Jag blev nummer 86, säg till när du gör detsamma! :)

2012-06-02 @ 09:35:45
URL: http://joiz.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!