Har ett liv utöver bloggen,fullt upp idag!



Förlåt för dålig uppdatering men har knappt varit vid datorn idag! Eller var en stund men sen gick jag ut och filmade (videoinlägget kan ni se genom att gå in på denna länk ;   http://mandacecilia.blogg.se/category/videoinlagg.html .  

När jag var klar så kom jag in men for nästan lika snabbt ut igen för att fotografera, blåste en hel del men fick en del bra bilder iallafall :D

Sen så sa pappa att vi skall fara och fiska så vi gjorde klara för det och åkte till stranden med bil och sen hoppade vi på båten och for ut på sjöss. Hunden var med och han ÄLSKAR att åka båt. Vi var ute i flere timmar, satt ut fisknät och fick massa löjor + några aborrar. Kom hem först på kvällen nångång och var ganska trött men hungrig så jag åt mat, pizza blev det och sen till efterätt jordgubb med turkisk yoghurt,gottigott!  Hoppas ni förstår att jag har ett liv utöver bloggen fast jag försöker blogga så ofta jag kan! :) 



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!