Fästing!

Har knappt varit på datorn idag förutom nu ikväll så därav lite bloggning. Det var så fint och varmt väder ute så la mig på en filt i gräset och läste ut en bok och solade. Lite mer färg fick man och synligare solrand trots att jag hade från innan och var brun från innan :)  Men jag blir lätt brun så :D

Sen kollade jag klart alla avsnitt på 112 på liv och död säsong 2. Sen senare på kvällen upptäckte jag att jag hade en fästing på mig så den togs bort såklart. Har bara haft en gång tidigare fästing i hela mitt liv!

Så det är det ända som hänt idag,väldigt skönt med lugn dag faktiskt. 
 
Såhär liten var den.,bildkälla:google.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!