Städdags igen

bild tagen igår,kolla så långt mitt hår har blivt! :D


Vaknade vid två,lite sent kanske men jag var VÄÄÄÄÄLDIGT trött så jag somna om till kl 14. Sen gick jag upp för att dricka saft för jag vaknade av att jag var jättetörstig.

Efter det så for jag ut i solen och SOLADE,dom hade lovat egentligen halvmulet och regn men jag såg inte regn nånstans så jag tog ut en filt, en hårfrisyrbok och en FRIDA-tidning och bläddrade  i dom ,2 timmar senare gick jag in för det var så mycket myror som kryllade på mig och runt mig. Men på den korta tiden så fick jag solrand på ryggen!! :D Blir jättesnabbt brun :)
 
Men nu måst jag städa det som jag blev på hälft igår med ,städa som är så tråkigt men måste är måste då jag får min kompis Cami hit imorgon! Bloggar sen när jag är klar,hejsvejs så länge!
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!