Lång och tuff dag

Hemma igen efter en lång och tuff dag... att sälja på mässan gick bra och vi tjänade massor med pengar! :) Eller pappa,jag fick 100€ som min lön men det är inte dåligt det ;)

Sen så är min tumme cp igen så nu har jag en gipskena jag skall ha i minst 2 veckor, Den är speciellt gjord för min hand, dom gjorde den på sjukhuset.
fast värsta av dagen idag var att det kändes som att jag inte alls blev tagen på allvar så blev jobbigt i några timmar men sen var det en som brydde sig och kom och fråga vad som står på och fick mig också på bättre tankar när vi pratade. 

Imorgon så bär det av till österbotten för några dagar för att träffa släkt så skall fixa lite inlägg medan jag e borta fast ni kan nog räkna med att det blir en liten bloggpause för några dagar när det gäller min vardag fast jag är tillbaka igen senast på torsdag med normal uppdatering,borde vara det iallafall! 


Kommentarer
Postat av: nameless

vriststöd

Svar: hahah försöker du nu säga bara för att jag sa att jag int blivit tagen på allvar. tycker du e löjlig som skriver sånt du inte vet ett skit om. Ett vrisstöd har inte hål för tummen som min har och denna är direkt gjord för min hand å tumme, fråga sjukhuset om du int tror :D
Amanda

2012-07-30 @ 01:24:08

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!