Its a new better day tomorrow


objektiv: canon efs 55-255mm
 
Vädret förändrades hastight,det var massa sol och plötsligt så kommer det en massa mörka moln och det kom självklart hitåt så det började ösregna så ingen video idag. Alla är hemma i huset och alltid skall någon komma och störa när jag pratar för mig själv XD

Men imorgon så LOVAR jag att videon kommer upp :D Då skall jag nämligen utföra veckans utmaning som var meningen att jag skulle göra i helgen men hade kompis här då så det blev ingen tid över. 

Idag har jag kollat på "familjen annorlunda" och greys anatomy och sen kollat på vilket tåg jag skall ta när jag far till Luleå :)
 
Nu tänkte jag beställa tågbiljett och sen får vi se vad jag gör,bloggar säkerligen en gång på morgon före jag far till stan för kl 13 skall jag på röntgen och sen hoppeligen blir jag av med mitt gips.

Gonatt på er!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!