FULLT UPP!

 
Idag hade jag fullt upp HEEELA DAGEN (det blev ändrade planer) så hann inte blogga alls och imorgon kommer va likadant för kl 8 på morgonen skall jag på röntgen och efter det till polikliniken och hoppeligen blir jag av med gipset då och sen och äta nånstans i stan och efter det skall jag umgås med min kompis Amanda K och kommer hem på kvällen nångång. Fast kanske jag bloggar en gång från ipaden om jag hinner men hoppas ni förstår att jag har ett liv utöver bloggen och inte kan sitta framför en dator 24/7.
 
I tanke på att jag hinner sova bara 7h inatt så blir det ingen morgonbloggning men jag bloggar imorgon när jag hinner! Hoppas ni stannar kvar trots att det kommer vara lite dött,jag är ju senast tillbaka på kvällen igen och sen kommer jag blogga så mycket jag kan :D



Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Sv: Vad bra!

2012-07-17 @ 23:35:54
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: CaiCai :] ♥

Hej, fråga gärna i min frågestund :*

Tack i förhand! ♥

2012-07-18 @ 11:25:30
URL: http://caicais.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!