Barnvakt och volley.

OBS! Jag har bikini under linnet och är full medveten om att den syns igenom,därför hade jag en långärmad vit tröja till!


Idag så fick jag nytt gips pga att det gamla skavade så, handen var lite röd där de hade skavat. Tillika när han satte nytt gips på armen så rätade han till handen som var sned så nu är både tummen,handleden och armen välinpackad,går inte att röra på alls så det går ganska trögt att skriva men det får ta den tid det behöver! När jag var klar for jag och såg på när kompisarna spelade volleyboll, eller ja, såg på sidan om bara då jag var barnvakt åt 2 söta små tjejer medan dom andra spela volley :) När dom hade spelat klart och barnen for hem för att sova så for vi andra och fika och pratade och så.

Det var min dag de,helt kul hade vi och skrattade massor :D
 

Kommentarer
Postat av: SOFIASTICATED

sv: ÅÅH, Taack så mycket för ditt svar och att du orkar lägga ner tid på att kommentera och hjälpa mig! :D
Riktigt snygga byxor förresten, älskar färgen :D
KRAM

2012-07-07 @ 00:58:00
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!