Är utan gips! :D

 
Yaaay,är av med gipset nu :D Fast det tog tid,först på röntgen med gipset på, sen tog dom bort gipset och så skulle det röntgas igen och sen undersöka armen och sen var det klart. Bara det tog 3 h pga att en tant som var före mig hade ett sår på foten som läkaren hamna öppna och det tog en timme.
 
Men nu är jag utan gips så det är skönt. Lite ovant är det då man i lite över 2 veckor haft armen i vila men man vänjer sig nog.

Väl i stan så hälsade jag på min kompis Kesia som jobbar i glasskiosk,var länge sen jag träffade henne men det var kul att ses igen efter ett långt tag :)

Ikväll nångång kommer äntligen den efterlängtade videon som ni säkert sett framemot upp på bloggen,håll utkik! :D

Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

sv: okej, ha en fin fin kväll! :D

2012-07-20 @ 17:48:54
URL: http://erikssonemma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!