another fullspäckad dag! :)

Cami får stå för bilden i detta inlägg, JAG tog bilden igår :D
 
Nu ska ni få veta vad vi gjort idag --> Hemkommen från stan!... för ca 5 timmar sen. haha.

Köpte en svart fin kjol med lite volanger och en rosett från second hand, för 2€,snacka om fynd! Före det gick vi och äta glass :) När vi hade vandrat runt på stan for vi till stranden och chillade där en stund tills det var dags att först fara via matbutiken och sen åka hem. Sen väl hemma åt vi mat,potatis och fisk och till efterätt blev det jordgubbar med vaniljsås,GOTT :D

A-justde, har köpt hårfärg så vi skall färga mitt hår imorgon! Och imorgon kommer jag också lotta ut veckans utmaning,skulle bli idag men blev ändringar för vi höll på rensa min garderob hela kvällen istället och nu är vi supertrötta så vi skall gå och lägga oss nu.  Tre fulla säckar med kläder som skall säljas/skänkas, vad sägs om en liten bloppis? SVARA gärna på det!

Men tillbaks till utmaningen,håll utkik imorgon tidigt under dagen så kommer det upp ett videoklipp!

godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Med den stora drömmen ♥

Sv: Tack så mycket! :) Allt bra?
Kram kram :)

2012-07-14 @ 23:00:22
URL: http://missnock.blogg.se
Postat av: Amanda Jönsson [FOTO]

- Min bibel app är gratis! Har du uppdaterat market till play butik i din mobil? För det kan visst vara lite annurlunda i market och play butik märkte jag med min kompis ;)

2012-07-15 @ 12:09:24
URL: http://photoobymee.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Otroligt fin bild! :D

2012-07-15 @ 16:42:54
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!