Winterland



Alltså det är helt sjukt hur mycket snö det är ute just nu :D Har nyss ätit mellis, ekologisk gröt&1 apelsin så nu blir det att greppa tag i kameran och fara ut och filma :)

Sen när jag kommer in så hoppas vi på att glutenfria lasagnen är klar så blir det att äta, sen dess jag fick diagnosen glutenintolerans så har jag inte ätit lasagne så i våras blir det för ett år sen men nu äntligen då jag har köpt hem glutenfria lasagneplattor, älskar lasagne! <3

Tycker ni bloggläsare om lasagne? (:

Men nu skall jag sätta på ytterkläderna och fara ut, bloggar sen mer när jag kommer in och nya bilder förväntas då komma till bloggen :D

Kommentarer
Postat av: My

Trevlig blogg :) lasagne är super gott... //M

2012-01-21 @ 14:41:09
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!