Varför jag inte bloggat?

Har inte bloggat resten av dagen,varför undrar ni säkert? Jo för att det hände en olycka... jag var ut på en promenad och så flög jag omkull och slog nacken&huvudet. Lite ryggen också.. Fick lätt hjärnskakning och lite vriden nacke men nu är jag hemma igen!! 

Får vila upp mig hemma nu så blir inte jobb torsdag och fredag och på helgen är jag ledig men på måndag igen så kör vi efter återhämtning! :)


bild från akuten...

Men huvudsaken är att jag är back on track nu igen och nu så bloggar jag enligt hur mycket krafter jag har :) Nämligen efter en hjärnskakning så är man ju ibland lite yr vilket det är i mitt fall och jag behöver mycket vila men bloggar åtminståne lite per dag men kan nog bli mer! Hoppas ni inte försvinner bara för det för blir ingen bloggpaus :)



Kommentarer
Postat av: Elin

sv: precis, jag ÄR inte anorexin, jag HAR "bara" den. det är stor skillnad.



om jag nu inte ens får följa med så kan jag väll iallafall få några dagar helt själv..

kram <3

2012-01-12 @ 16:05:11
URL: http://sssmiley.devote.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!