Sällsynt batteri?

Klockan 9:20 vaknade jag av att jag var både trött och pigg.. men satte sen väckarklocka på och sovde i några timmar till. Slutade med att jag till sist drömde samam sak hela tiden så det var bara att stiga upp då, men var pigg så ingen fara! Duschade å klädde på mig och nu sitter jag här fräsch&ren!
Känns annars att man sovit länge nu hela veckan och nu redan vaknar på morgonen och är pigg.

Men det är bara bra det för som sagt på måndag börjar jag jobba i dagis och då blir det ju väckning alltid där vid 8 tiden.
Jobbet börjar kl 9 men jag brukar alltid vara snabb på moron oavsett om jag är trött eller pigg.. är oftast nämligen klar på 10-30 minuter och där innebär att jag ätit frukost, klätt på mig, tvättat tänderna, sminkat mig, fixat håret osv :D
Nu skall jag ta reda på varifrån man får små batterier (23A 12V, också känt som dessa ; L1028, EL12, VR22 ) till minn fjärrutlösare!


UPDATE: Hittade för 0,99 dollar! :D

Sådant batteri och det är mycket mindre än en vuxens lillfinger!






Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: aaw jaha vad kul :DD kram

2012-01-07 @ 17:01:16
URL: http://eemma.se
Postat av: PEETRA

Tack så mycket, hoppas du haft en härlig jul också :) Jag ber om ursäkt för sent svar.. kram

2012-01-07 @ 18:35:55
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!