Monday

Igår kväll före jag skulle sova mätte jag tempen och då visade sig vara 37.. med andra ord stegring för mig. Hade först 35,3 och sen till sist 37. Kändes verkligen i kroppen kan jag säga att tempen höjdes,skönk,höjdes!

Min normaltemperatur brukar vara 35,5.

Hade ännu huvudvärk idag när jag vaknade men när jag sänkte på ljusstyrkan så försvann värken så nu är den så gott som borta, med andra ord så troligen var det migrän. Men skönt att den gav vika nu!

Nu blir det att fota lite självporträtt, har nyss sminkat mig och fixat håret så nu gäller det att fota :D

Hoppas ni får/fått en bra start på veckan!

Kommentarer
Postat av: amanda

hej, tänkte bara säga att det är omöjligt att ha 35,5 då kroppens temperatur är 37 (altså inte feber) feber får man när man har över 38!

2012-01-30 @ 17:43:32
Postat av: Patricia

Som svar till föregående kommentar, du verkar inte riktigt veta vad du pratar om :P det är inte alls omöjligt att ha 35,5! det finns många som har det. och 37 kallas för stegring.

Du borde kolla upp fakta innan du kommenterar nästa gång :)

2012-01-30 @ 19:44:49

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!