Misslyckade ugnspannkakor XD

FOTO&REDIGERING : Jag  KAMERA: Canon EOS 550D 

Ont i magen efter misslyckade ugnspannkakor! Nå man kan int alltid lyckas, men det var ganska intressant då utanpå så var det nästan helbrunt och inuti var det halvgeggigt XD

Har varit krasslig idag också så har vilat för det mesta och sen sänkt ljusstyrkan på datorn när jag hade sån kraftig huvudvärk (igen) men värken for när jag sänkte ^^
Chattat med en hel del vänner idag och sen dendär kommentaren om kroppstemperatur,jaani, en som inte tycks veta riktigt hur det egentligen är! ;) Sen så vet jag såklart vem det e som kommenterade...
Imorgon eftermiddag är det yoga som gäller så vi får hoppas att jag är friskare då :) I veckan nångång skall jag kanske fara också till Karis och umgås med en vän,och på lördagen är det barnledardagar som gäller,ska bli kul det också! :D



Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt för sent svar! Ja den vita koftan finns kvar! Bor du i stockholm? =)

2012-01-30 @ 21:51:09
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Postat av: JW Photograhy ♥

svar: Jag praktiserar på coop nära och får göra lite allt möjligt^^ plocka upp varor, investera varor, sätta upp skyltar osv. ^^

2012-01-30 @ 22:20:29
URL: http://crossthehills.blogg.se/
Postat av: Vem?

- haha åhh vad gott med pannkakor! :D

2012-01-31 @ 11:03:54
URL: http://tinanj.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!