7. Vad gillar du mest att fota?

AVSLUTAD LISTA!

1.Berättar om mig själv
2. Staden där du bor
3. Dina intressen
4. Din barndom
5. Vilken mobil har du?
6. Några bilder för 2 år sedan
7. Vad gillar du att mest med att fota?
8. Berätta om din familj
9. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. Ditt bästa minne
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Bästa utomlandsresan
15. Vad gillar du mest med att fota?
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagellack..?
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
---------------------------------------------------------------

7.
SVAR: Gillar mest att fota naturen, porträtt och barn! :)



ALLA BILDER FOTADE AV MIG!!
AVSLUTAT DENNA LISTA,ORKADE INTE GÖRA TILL SLUT!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!