Sweet home!

..And I'm back again! Trött är jag som bara den så det känns i ögonen (svider), men annars mår jag helt okej :)
Blir nog inte mera bloggning idag men imorgon så är det back to normal med bloggen igen!  Det kan jag säga att jag har haft ett awesome nyår och fått nya kompisar och såklart träffat mina "gamla" vänner..okej dom är inte så gamla men ja, ni förstår hoppas jag ;D

Blev igen sen då ändrade planer igen så for på ett evenemang istället och firade nyår där och ångrar mig inte det ens en sekund! :)
Härliga människor och möten osv!

Kommer kanske lite bilder från evenemanget sen någon dag här :) 

Hoppas ni haft ett bra nyår! Och sweet dreams! :)
1.1.2012 färgade jag håret! :) (bild tagen idag och ja,jag är trött på bilden och det blev ett snett smile xD )

Kommentarer
Postat av: ida

Hej :) vi har inte stuga i ekenäs utan vi hyrde en då när vi var där :) Och själv är jag från borgå :)

2012-01-03 @ 08:22:36
URL: http://iidass.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!