Statistiken höjts!


Båda bilderna är fotade av mig med min Canon EOS 550D

Blev glad när jag loggade in på bloggen och såg att statistiken höjts! :D Iförrgår hade jag 86 sidovisningar och 49 unika besökare och igår hade jag 137 sidovisningar& 68 unika besökare! Det är inte mitt rekord men iallafall! :)

Idag kväll så kommer det komma upp en videoblogg på min blogg, har inge bestämd tid ännu men håll utkik i jämna mellanrum så kommer det! :D

Blev glad när jag loggade in på bloggen och såg att statistiken höjts! :D  iförrgår hade ja på bloggen 86 sidovisningar å 49 unika besökare å igår hade  ja haft 137 sidovisningar å 68 unika :D Stor skillnad/förväxling på en dag! Fast det är inte mitt rekord ;) Dagens vet jag självklart inte om ännu då hela dagen har inte gått men ser bra ut!  Ni e så fina som läser min blogg och kommenterar, blir redan glad för att ni ens kommenterar ett hej eller något annat fint :D
Idag kväll kommer jag köra med ett videoinlägg , vet inte ännu vilken tid men håll utkik i jämna mellanrum! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack snälla du :} Ska försöka förklara lite snabbt vad en fullformatskamera innebär. Jag har som du en systemkamera (min är dock lite sämre än din och äldre än din, har en Canon eos 450d).



Alla billigare kameror, som tex. de som du och jag har, har en sensor som gör att bilderna beskärs. Med en fullformatskamera så beskärs aldrig bilden och man får helt enkelt en bättre kvalité på bilderna.



Jag vill alltså fortfarande ha en digital systemkamera, men en bättre :} hoppas du förstod mitt babbel. Kram!



2012-01-08 @ 15:47:30
URL: http://madeinjapan.nu

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!