Skall jag ha en tävling där ni kan vinna skönhetsprodukter?


BILDER LÅNADE FRÅN GOOGLE


Om jag skulle ha en tävling där man kan vinna skönhetsprodukter, skulle ni vara med då? :) Tänkte nämligen ha en tävling på bloggen men då måste jag ju veta om det finns intresserade där ute. Är ju ingen idé att ha en tävling om ingen deltar!

Med enkla regler och som INTE krävs att man skall följa min blogg på bloglovin om man inte vill!... Om det finns intresse för tävlingen så blir det av! :)

Svara alla så jag vet om ni är intresserade eller inte ?! :)



Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

Visst! Bloglovinbyte?:)

2012-02-01 @ 21:25:45
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!