Ont i ryggen

1 jobbdagen avklarad då! Gick bra :) Vi var mest ute och därimellan äta lunch och efter lunchen läsa saga (: Barnen var så glada då det är massa snö ute så det kan åka pulka,rattkälke och så..

Jobbade 8:30-14:00. Med chefen bestämde vi att jag nu skall jobba 8-14, går bra för mig! :D 
Det var ganska kul då jag såg att solen lyste bakom träden och sedan sade jag "nog vore det bra om solen skulle komma lite högre upp på bilden så man skulle kunna fotografera (får finare bilder då när solen skiner och det är snö) och gissa vad som händer? JO efter några minuter kommer solen högre upp! Min önskan funkade tydligen :D

Fick sen plötsligt jätteont i ryggen..haft det nu då&då men idag var det molande och stickande värk och helt som någon skulle knivhuggit mig så efter om&men blir det läkare.. har skolios också och tidigare har jag jobbat massor med barn,datorarbete och så.. bäst till få kolla upp det! För några år sen hostade jag så hårt att revbene sprack.. läkaren tyckte det var bara onödig strålning för att röntga så nu är resultatet felväxt på högra sidan :O 
Skulle nyss vända mig till höger för att gosa med katten men det rev till som bara den så jag skrek ett högt AJ!

Nu skall jag göra vid mig och sedan fara med bussen in till stan för att fara till sjukhuset.. vi får höras sen!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilket dagis jobbar du på?

2012-01-09 @ 20:13:26

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!