Nytt bankkort!

Dagen INTRESSANT LÄSNING SÅ LÄS;

; , vaknade vid 12 och satte på datorn. Chattade lite med kompisar och så sen åt jag lite och efter det for jag ut och fotografera. Blev en hel del bilder! Filmade också lite med systemkamera. Kommer lägga upp bilderna iallafall imorgon på bloggen så håll utkik!

Beställde nytt bankkort idag,denna gång med bild så den blev lite personligare :D
Ni får se sen när jag får kortet! Ikväll när jag skulle hämta jaffa (läskedryck) så när jag kom med glaset till rummet så det första jag gör är att tappar det i misstag i golvet och som det smällde! XD
Ny inställning för livet har jag också fått, LÄS DETTA ;

Leva livet så lyckligt det går,tänka på bra saker osv och göra saker som får mig och bli glad :) Sagt åt mig själv "DEHÄR SKA BLI ETT BRA ÅR,JA SKA GÖRA DET BÄSTA AV DET!".  Liksom varför slösa en massa tid på det negativa/dåliga då det finns så MYCKET vi kan istället glädjas över.  

Jag säger inte att det är lätt då jag har varit med om allt möjligt och hamnat återigen på sjukhus efter sjukhus men detta år skall det bli UTAN sånt. Ibland känns det som man bara vill ge upp med allt MEN jag vill leva livet,pojkvän, skaffa familj, kanske gifta mig, resa utomlands (upptäcka världen), mina drömmar är mitt mål och det är DOM jag kämpar för och mina vänner!  Trots att livet är fullt med motgångar men för varje motgång vi vinner så blir vi STARKARE! :)
Alla har vi våra upanddowns, men nu har jag ändrat inställningen på livet,det kommer vara tufft men jag ger livet en till chans och en ny chans! :) 



Nu skall jag se på filmen Cars 2 (av begäran) och sen sova,godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Nora

Så ska det låta!! :)

2012-01-22 @ 07:34:20
URL: http://noramattsson.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra med dig då?:))

2012-01-22 @ 10:34:41
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

kul att du tävlar om att bli veckans babe, allt bra?:D

2012-01-22 @ 13:09:34
URL: http://eemma.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!