Illamående

Har mått illa från och till, smakat spya i munnen men endå försökte äta lite då&då, ont i magen - rivande värk så min dag har sett ut att ligga på sängen och ha datorn i knät (dator"underlag" under förstås) sen dess jag kom hem från sjukhuset och vilat och sett på film..
Inte så innehållsrik dag med andra ord men är man sjuk så är man, får hoppas mitt magsår läker bara bra nu! (:
Lite borta har man också varit då jag fått medicin både igår&idag intravenöst. För er som inte vet vad det betyder är att man får medicin rakt in i blodådran, i mitt fall där jag hade dropp, alltså på handen.. Kan säga att det är väldigt uttröttande att få medicin intravenöst!
Men imorgon med nya krafter..






Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!