Gym i 3 timmar!



Förlåt för kass bloggning men har haft fullt upp idag sen 8 på morgonen!! Tänkte inte heller på att göra tidsinställda då det blev massa saker att göra sådär slumpvis. Nämligen jag och en kompis bestämde oss idag plötsligt att göra det ena och andra men det var det värt! :D

Nu till min dag då, läs för det är intressant, kanske lite långt men varit händelserik dag! ; 
Jag steg upp kl 8 på morgon, drack lite läskedryck snabbt och sen sprang jag till bussen och hann med den. For till stan för att träffa en läkare för att förnya lite recept, där träffade jag i vänterummet min vän Jennifer ,båda var nyvakna men  vi pratade en stund tills vi båda skulle fara på våra ärenden. När jag var klar väntade jag på att Jennifer skule bli klar och så pratade vi en stund till, sen skilde våra vägar och jag for till en annan läkare.

Ytterligare där träffade jag 3 kompisar i vänterummet! Helt amazing hur man kan träffa slumpvis så många vänner på en dag. Och det är inte slut här än.. läs vidare! Sen ringde jag till min vän Amanda K att hon skulle komma och möta upp mig och sedan gick vi tillsammans till centrum för att vi först skulle fara och sola till solarium. Efter det gick vi i lite butiker,köpte svarta byxor med lite "låtsashål" och ett armband som är perfekt till fest! :)
Och så for vi till ett café och äta.  For sedan hem till Amanda K. Mittiallt fick vi för oss det skulle vara kul att fara på gym och tur hade jag rätt utsyrsel på så det var bara att fara!

Vi gymmade i 3 TIMMAR! Kan ni fatta,så länge! Och då hände det roliga, Jennifer kom dit medan vi var där, tänk att samma dag träffa samma person flere gånger, sånt händer inte ofta! Men det var jättekul :D
Sprang i slutändan på springmaskinen i nästan 1h 30 min..   under ca en timme så sprang jag i 10km/h hastighet. Jag tyckte det var helt passligt men mina vänner tyckte det gick skitfort ;)  Stackrana, jag gjorde dom slut/svettiga bara av att dom såg på mig xD


Ja,där tog min dag slut. Grattis och stor applåd till er som orkade LÄSA ALLT :D
Imorgon kommer jag antagligen vakna med grym muskelvärk då jag tränade ALLT men det är det värt!
Nu skall jag gå och lyssna på musik och läsa bloggar så bloggar jag kanske själv lite senare ikväll och bloggar sen imorgon igen!


Godnatt på er iallafall IFALL jag inte bloggar mer idag :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!