Godmorgon söndag!

FOTO: Jag  KAMERA: Canon EOS 550D   OBJEKTIV: Canon EFS 55-200mm f4-5.6 is

Bilden ovan är tagen ca 21 på kvällen igår!


Godmorgon på er annars! :)
Vaknade först 8:15 av att jag hade sån värk i magen (mensvärk) och var SÅHÄÄÄÄÄÄR trött så mina ögon orkade inte hållas uppe trots några gångers försök. Har nämligen vaknat hela tiden på natten av att jag frös, ändå har jag haft 20-25 grader i mitt rum (värme element). Brukar oftast ha vid 18 grader för jag måste verkligen ha svalt när jag skall sova men nu trots att jag hade på mer värme än normalt frös jag :O
Har fått helt härliga kommentarer på sistone, tack så jättemycket, ni e underbara :D <3 Nu skriker min mage så skall gå och äta frukost och mäta tempen då jag fryser lite fortfarande.  

Sunday today, have a good day! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!