Glutenfritt bröd på erbjudande!




Har varit och handlat och för första gången ser jag att dom har något glutenfritt på erbjudande! Perfekt för mig som är glutenintolerant :D  Det var bröd som var på erbjudande som annars brukar vara rätt dyra men nu fick jag det för nästan 50% billigare!

Vaknade med atth håret var lite lockat och det ser ut som jag skulle gjoirt själv några smålockar i håret just nu fast det har kommit naturligt,men så är det när man har naturligt lockigt hår ;) Skall hem till pappa redan idag så skall försöka komma ihåg att ta bild så skall ni få se. Dagens outfit kommer ikväll också..

Inget annat speciellt har hänt idag, var nyss på en kort promenad med hunden tills han gjorde sina bestyr och efter det gjorde han en u-sväng ;)
Senare idag skall jag fara hem tillbaka :)
Hoppas ni haft ett bra veckoslut hittils!




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!