FAKTA LISTA (inställt inlägg)

1.Vad är ditt mellan-namn? Cecilia

2.Vad skulle du vilja heta i förnamn? Madeleine , men är nog nöjd med Amanda också som jag heter! :)

3. Är du i ett förhållande nu? nej

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? K

6. Får man fråga varför det tog slut? känslorna försvann..

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Japp

8. Vem vet mest om dig? flere,t.ex Ricke,Jennifer,Chris och Cicci..

9. Vad gör du på fredagskvällar? varierar. umgås me vän,sitta framför datorn,fotar,redigerar,ser på film..helt beroende på!

10. Bästa filmen du någonsin har sett? oj det var många,kan inte välja en!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? -  nej

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger? tobak...

14. Röker du? rökt ibland men nu :NEJ

15. Snusar du? NEJ

16. Saknar du någon just nu? Ja!

17. Hur mår du idag? Har mått sämre, men också bättre,så bara okej!

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 4-5.
.
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? *kollar bdb" Färgade håret och var på sjukhus!

20. Bästa minnet från sommaren? att jag utvecklade mig inom fotograferingen och var till österbotten och hälsa på släktingar :)

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Finland

22. När var du där? nu,hela tiden.

23. Är du rasist? NEJ

24. Har du helt svenskt ursprung? nix

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Finland, och så har jag lite utländska rötter också!

26. Föredrar du svenska eller utlänska tjejer/killar? Beror på..

27. Ser du fram emot någonting just nu? ja,massor!

28. Sköter du skolan?Jag går inte i skola

29. Vad hade du för betyg förra terminen? helt ok då jag gick i skola,ibland bättre,ibland sämre!

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG (10)

31. Vilket ämne var det? FINSKA

32. Har du fått IG på ett prov? Ja.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nepp!

34. Anser du dig vara intelligent? ja! :D en av mina egenskaper ju :)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? åh svårt! men sommaren 2010 t.ex och sen när man gick i dagis och lågstadiet :)

36. Vilken va den värsta tiden då? resten av skoltiden,blä! och hela året som jag var 16 och 2010.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? JAPP

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? ja ;/

39. Har du haft sömnproblem? mm...

40. Hur ofta gråter du? varierar..

41. Vad gör du när du mår dåligt? pratar ut med minst en vän men också ibland med flere, och mår dåligt såklart.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dålig? olika <3

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej

44. Vilken klass går du i nu? INGEN

45. Vilken skola? går inte i skola

46. Har du varit otrogen någon gång? nej,ALDRIG!

47. Har någon varit otrogen mot dig? tror inte det!

48. Är du stolt över dig själv? sometimes

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är mig själv, bryr mig om andra oavsett om jag själv har det svårt, finns där, pratglad, mina ögon,mina långa ben :)

50. Vad får du ofta komplimanger för? ögonen,benen,håret, min intelligens.

51. Har du lätt att få folk att skratta? ja!

52. Cider eller öl? om jag måst välja så cider.

53. Har du några talanger? hmm..fotografering?;) Nä,men att jag är händig av mig, om vi nu ska kalla det för talang! :D annar så intelligens om det också räknas ;)

54. Vet du om någon är kär i dig? Ingen aning! säg till mig om du är det! ;)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? ja.

56. Vad står det i ditt senaste sms? telefonen ligger i jackan så orkar inte kolla x)

57. Hur lång är du? 170 cm ca.

58. Hur mycket väger du? 53 kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? beror på men S-M

60. Har du svarat ärligt? ja!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!