En välsovd natt

FOTO: JAG | KAMERA: CANON EOS 550D

Inatt somnade jag helt snabbt,bra det! :) Sen vaknade jag på morgonen men somnade genast om och då fortsatte drömmen jag blev från innnan :O  Nå i varjfall,drömmen fick aldrig ett slut men struntsamma, steg upp och klädde på mig och borstade håret, blev en hästsvans då jag har bad hair day idag.. men skönt att ha håret borta från vägen ibland. Har nämligen nu fått långt hår så det e helt sjukt men bara bra det för jag skall låta det växa JÄTTELÅÅÅNGT! :D

Senare idag kommer det upp lite julbilder som JAG fotat,vet att julen är över men bättre sent än aldrig ladda upp bilderna,eller hur?

Vi skrivs/hörs, tudels!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!