8. Min familj

1.Berättar om mig själv
2. Staden där du bor
3. Dina intressen
4. Din barndom
5. Vilken mobil har du?
6. Några bilder för 2 år sedan
7. Vad gillar du att mesta fota?
8. Berätta om din familj
9. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. Ditt bästa minne
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Bästa utomlandsresan
15. Vad gillar du mest med att fota?
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagellack..?
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar
---------------------------------------------------------------


Min familj består av mamma&pappa och 3 storebrorsor och en storasyster :) Sen så hos pappa har vi 4 katter (bondkatter men en av dem är typ lika stor som vår hund,lite "högre" e katten bara från markhöjd)& en hund (papillon)och hos mamma en hund (dandie dinmont terrier) &vattensköldpadda :D



Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har nte riktigt kommit igång med min lista än haha:P men tycker de e så skoj o läsa :D



ÅÅ klart mail går bra :) känns de jobbigt o berätta behöver du inte heller, men jag skickar min mailadress :)



TACK så hemskt mycket vad du gör mig glad :D blir otroligt lycklig av att höra att jag framstår som ganska frisk för det är verkligen det jag vill bli:D



massamassa kramar<3<3

2012-01-15 @ 20:25:21
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Har ni en Papillon? Jag hade en blandras Papillon och jag saknar henne så. Kunde inte ha kvar henne men hon bor hos en fin familj nu! :)

2012-01-15 @ 20:49:23
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

SV: Varsågod Amanda! :) Absolut,jag tycker att svartvitt ger betraktaren möjlighet att se sådant som man annars kanske inte skulle se! :)

2012-01-15 @ 21:53:14
URL: http://kervefors.se/blogg

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!