Fin solnedgång :D

Har inte haft något att blogga om så därav har det varit tyst på min blogg.. men ibland har man vissa dagar som man inte kommer på nåt att blogga om och har inte hänt nåt speciellt idag. Förrän hela dagen har gått, då har man mera att komma med ;) Men mest har det varit det samma vanliga som datorn,lyssna på musik,chatta med kompisarna och så..
Men sen på kvällen börja det hända mer, gick ut på en ca 45 minuters promenad  och det var skönt med frisk luft :D Fin solnedgång var det också idag,rosa-lila himmel blandat med moln men fint var det!

Ikväll vid halv nie tiden på kvällen så ringde dom från en butik och skall ha mig på intervju nästa veckas torsdag. Alltså det är sommarjobb det gäller, hoppas det går bra iallafall! :) Rätt sent som dom ringer från ett jobb men bättre sent än aldrig :D
Och här avrundar jag inlägget för idag och avslutar med en bild och så skriver jag igen imorgon!

bild på mig tagen för 1 år sen men ja,bilden visar hur min dag har varit för det mesta ^^

Kommentarer
Postat av: iiiden

sv: helt sjukt fina!:)

2012-03-01 @ 07:23:55
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: camilla

vad roligt med intervju :) har du sökt mkt jobb?

2012-03-01 @ 08:22:52
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

ha en bra dag! :)

2012-03-01 @ 09:43:49
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!