Hög puls - 114

Bra man är som kommer på 21:50 att pappa fyller år idag! Grattis pappa! :D Imorgon skall jag baka kaka till dagens ära, skulle göra det idag men han tyckte det var rätt sent så får bli imorgon istället XD


bildkälla (länk)
Idag på dagen hade jag blodtrycket 110/70 och pulsen på 114!! Och då hade jag varit helt lugn före och efter, fick det mätt på nytt efter en stund men då visade det samma ändå.. Men jag har haft ett längre tag hög vilopuls men nu att den höjts från 90 till 114 är helt sjukt!
Ikväll har jag bara tagit det lugnt, pratat med underbara människor och sett lite på en film men nu tänkte jag ta itu med att läsa bloggar, enligt bloglovin har jag ca 227 olästa inlägg så nu blir det att läsa! :D



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!