Härlig dag! (:

Har inte bloggat på hela dagen för jag har varit med min kompis Amanda K,  blev lite senare att fara än tänkt då det är en massa bussar som går bara på skoldagar och här är det sportlov som bäst!  Före jag for iväg så åt jag brunch, 3 potatisar och lite bacon! :) 

Min kompis mötte mig i busstation och sen gick vi tillsammans till solariumet och först solade hon i 20 min (jag satte på en fåtölj och väntade) och när hon var klar så var det min tur i 20 min.  När vi båda var klara så for vi till butiken för att köpa massa frukt och for till henne och åt upp all frukt och sen pratade vi, surfade på nätet via våra mobiler och såg på tv.   

Sen fick jag skjuts hem och har suttit och planerat lite framtiden och sånt :) Tror detta också är sista inlägget för idag men imorgon blir det troligen bättre uppdatering då jag inte har något planerat för dagen!

Jag skall inte sova ännu men jag säger redan nu;

Godnatt på er bloggläsare :D
FOTO: Jag!  KAMERA: Canon EOS 550D



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv: 63/64 blev jag :)

hoppas du haft en bra dag :D

2012-02-21 @ 22:43:40
URL: http://bruudar.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; med mig med! :)

kollar du på BB? :)

2012-02-21 @ 22:50:00
URL: http://fotokobran.se
Postat av: issa

Hej

Nu har jag länkat alla som hade rätt på frågan jag ställde i min blogg.

Kolla om du var en av dom som svarade rätt ;)

Var du inte med?

Synd, passa på på nästa fråga ;)

2012-02-22 @ 00:31:13
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: han är jätte skällig och agresiv mot hundar som är könsmogna :p sen kissar han inne hos folk vi hälsar på och sen är de massa andra saker ;(

2012-02-22 @ 07:55:38
URL: http://eemma.se
Postat av: ericaskvarter

Nu är det ett super duper sent svar, från Januari här.



Jag följer dig gärna via bloglovin lägger till dig nu, lägg till mig sen. :)



Amanda - lifestyle,foton,outfits,tips& mycket mer! :) ([email protected]) om MISSING YOU:

fin blogg :D lust att följa varann via bloglovin?



kram <3

2012-02-22 @ 10:01:47
URL: http://ericaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop

2012-02-22 @ 10:43:22
Postat av: IsaMarie - Fotografi

Tack snälla!



Himla mysig bild:) Hoppas att du har en bra dag!

2012-02-22 @ 13:12:03
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: lisa

hej super fin blogg! :) skulle du villja göra ett länkbyte med mig? ;)

2012-02-22 @ 13:14:41
URL: http://lisalineaaa.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!