Planerna ändrade!

Blev inte att träffa kompisarna idag (mitt eget val) , hade inga krafter helt enkelt och kände mig lite krasslig så blev en hemmadag istället så jag somnade om och sov lite mer än en timme och nu är jag redan igång! 

Blir att se på film och sen på mamma&minimodeller, vet att det kom iförrgår men vi har inte här hemma svenska kanalerna så blir att se på det nu istället när jag har tid :)

Och så i denna kyla så bjuder jag på denna somriga bild (liten bildformat men vill ha det så) på mig med solgasögonen på som är rätt så stora och dom är på sne men jag bjuder på denna som sagt för att ge lite sommarkänsla!! ;



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag lottar ut en valfri klocka från Daniel Wellington på min blogg, är du intresserad av det så tycker jag det är värt att kika in hos mig! :) Ha en fin dag, kram

2012-02-08 @ 10:28:31
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!