Oseriös

Har helt och hållet glömt bort och blogga idag, så kan det gå! Vaknade kl 8 av att en katt jamade men var så trött att jag inte orkade stiga upp men jamandet fortsatte i över 1 timme och till sist så steg jag upp och släppte ut henne och for tillbaka för att sova och vaknade ytterligare en timme senare och sen när jag fick krafter så beslöt jag mig för att stiga upp och klädde på mig och så :)

Har sedan bara varit hemma och chillat och nu såhär på kvällskvisten började jag må illa helt utan anledning, nå vi får hoppas att det går om! Jag nämligen HATAR att kräkas, vem gör inte det liksom? På tisdagen skall jag och sola med min kompis som också heter Amanda (lika som jag). Hon sade att hon betalar, som försenad vändagspresent, TACK :D

Sen tog jag lite oseriösa bilder på mig, här nedan ser ni en; 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!