Min dag 27.2.2012



Nu är jag hemma! Eller jag har varit det i lite över en timme men genast när jag kom hem så åt jag mat,jordgubbsoppa blev det till mat idag :)  Kl 13 träffade jag en person i ca en timme, sen for jag raka spåret till vårdcentralen och fick öronen "spolda" (sköljda) och örondroppar för har öroninflammation i ena örat. Nu hör man bättre iallafall än innan så det är bra :D

Behövde inte vänta så länge så det var ju bra. När jag var klar gick jag till butiken men på vägen dit så träffade jag en bekant så blev och prata en god stund, sen traskade jag vidare till butiken och handlade massa mat för under 14€ (ca 140kr) !! 

Här är min lista på allt jag köpte;
1,5kg banan
1kg morötter
marinerad lårben av kycklingx3
1L yoghurt
1L jordgubbsoppa
energidricka
margarin
baconfile
glutenfri knäckebröd

Jag kom lättare undan då vi hade färdigt hemma ris, glutenfri fusilli (pasta) och spaghetti  :) 
Och sen till något helt annat, jag fattar inte hur tiden går så fort! Alltså den senaste veckan som var gick helt fort enligt mig! Men det är bara bra, för jag väntar så till april som jag säkert nämnt om i bloggen förut. På påsken skall jag nämligen på ett evenemang med helt underbara kompisar, it will be funfun! :D Vet ni att det är 38 dagar kvar till påsk? Alltså inte så länge kvar dit! :D

Hur har eran start på veckan varit? 



Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - säljer, LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll :)

2012-02-27 @ 19:00:32
URL: http://bruudar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!