Måndagen den 20.2.2012

Tjatja!

Mina dagar har varit sig andra lik, chillat,lyssnat på musik och börjat se på filmen Dolphin Tale men skall fortsätta med den imorgon nångång. Senare på kvällen och lite in på natten så stöttade jag och fanns där för en vän, du vet vem du är och du betyder! <3 Hoppas att allt ordnar sig!
Sen beställde jag fjärrutlösare till min kamera för bara 16,90€! (148,91 kr) - när jag får den hem så lovar jag att då kommer det mera outfit bilder på bloggen :)

Har för någon timme sen tagit mina kvällsmediciner så nu skall jag gå och lägga mig för klockan är rätt mycket och skall iväg lite efter kl 12 för att träffa en kompis och å sola som jag berättade i föregående inlägget.
GOOD NIGHT SWEETIES!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!