It's friday!

Så var det fredag och helg nu igen då :D
Idag så vaknade jag lite efter 12, satte på datorn för att jag skulle kolla lite saker.. Sen fixade jag frukost, det blev glutenfri müsli med yoghurt, mums! :) 

Tog lite bilder på frukosten bara för att jag inte hade något annat och göra men sen höll min kamera på att dö så letade efter laddaren och hittade den efter en kort stund så nu är kameran på laddning och jag lägger upp bild på frukosten senare istället!  

Snart tror jag att lunchen är klar här hemma och sen far jag kanske ut och gå, får se! Annars blir jag bara inne och försöker hitta på nåt att göra,  om inte så blir det att uggla framför datorn resten av dagen ;) 

Skall kanske börja på nya headern till bloggen idag också, får se! Men ha en bra fredag + helg! 




Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!