Hemma efter en helt bra dag! (:

Är hemkommen nu från stan (: Först for jag och sola, sen gick jag en bra bit till en butik för där brukar dom ha billigast hårfärg och bra att jag for för där hade dom hårfärg på rea! 5€/st  (i kronor  ). Så jag köpte 2 st förpackningar och sen lite annat som hårborttagingscreme och graffiti nagellack.
Efter det for jag till matbutiken för att köpa mat och godis och på väg mot busstation gick plastkassen sönder xD Men tur så hade jackan rätt så stora fickor så fick nästan allt i fickorna :D


Nu blir det chatta med en på facebook,lyssna på musik och läsa bloggar :) Sen så kan jag säga att jag höll på förfrysa fingrarna, fort man tog bort vantarna så blev fingrarna is! Men jag har en titanskruv i mitt pekfinger vilket såklart drar åt sig kyla fort men jag är van, har haft så sen 2008 ^^

Hur har eran dag varit?



Ja,nog blev man lite brun efter solariumet! (; (bilden tagen för en stund sen)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!