Filmmys

Igår kväll/natt när jag skulle sova så frös jag en del så fick krypa under flere täcken men till slut somnade jag såklart!

Vaknade sen idag lite före 12 för att ringa till socialen och beställa en tid och fick en tid på tisdagen 9:30 ! :) Sen steg jag upp och "hoppade in" i min onepiece
Solen skiner där ute så redan det gör en på gladare humör!
Men har ingen fotoinspiration just nu och skulle vara roligare om man skulle ha md någon kompis med MEN på vintern så fotar jag knappt nåt, mycket trevligare att fota på våren,sommaren och hösten. Då finns det liksom mera att fota :D
Idag blir det bara filmtittande och facebook, vad skall ni hitta på idag?  Nå iallafall,hoppas ni får en bra dag!



bjuder på en bild som är tagen för ca 2 år sen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!