Bättringsväg!

Efter att jag lade mig ner på sängen och vilade och kollade på en serie så började jag känna mig bättre! (: Har nya krafter nu, men måste säga att jag var nära på att somna men lyckades hålla mig vaken iallafall.
Hade lite snuva innan men det försvann också, att tydligen kan det gå också så fort om, konstigt men sant!
Ville bara skriva detta och säga godnatt till er.
Och så måst jag säga att jag saknar mina underbara kompisar <3

Jag själv skall inte sova riktigt ännu men detta blir sista inlägget för idag så godnatt och sweet dreams! (:
en gammal bild på mig då jag hade lite längre hår och var blond! :D

Kommentarer
Postat av: Kuriosakabinett

Tack snälla du! Skönt att du är på bättringsvägen.

2012-02-12 @ 00:19:51
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-12 @ 12:16:01
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: Louise - Fotoblogg

Nu är du länkad i min blogg! :)

2012-02-12 @ 13:17:07
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!