Bad update.

Förlåt för att jag inte uppdaterat bloggen på hela dagen men har inte haft nåt att skriva om! Efter att jag vaknat så såg jag på en skräckfilm,  the sleepwalkers hette den,  sen färgade jag håret (!!) och blev jättenöjd med det :D

Fotade lite bilder på mig efter att jag färgat håret och sen har jag bara suttit här och chattat med några vänner och sen plötsligt så kom jag och Lotta på att vi skulle göra en gemensam blogg så vi har gjort det! (:  Jag kan länka till bloggen sen när den börjar vara mer färdig, är bara i början ännu så.
Annars så har jag haft en helt chill söndag,imorgon har jag iallafall lite program , till socialen och efter det på sjukhusbesök.





Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!