You can do the best of this day

bild tagen av mig för 2 år sen! 
 
Har varit nyss i duschen och böt om till lite mysigare kläder så dit for dagens outfit,uups!  Men jag frös faktiskt efter duschen så nu sitter jag med mina mysiga varma sköna fleecebyxor med hjärtan på och en tröja upptill och chattar på skype och msn.
 
Här sitter jag och funderar på vilken film jag skall se på, skall leta i min Osedda film - mapp. Spelade innan sims 3 i 2 timmar,att vika kläderna tar jag itu med imorgon istället för denhär tiden känner jag att jag vill ta det lugnt och koppla ner just nu.

Till lunch åt jag pizza som pappa lagade igår,jättegott! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa&Tuva

Fin bild!

2012-12-05 @ 21:41:40
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: cassandra gigel

sv; ja så smart :)

2012-12-05 @ 22:07:40
URL: http://cassandras.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!