Städat

 
Fullt upp idag, städat rummet, vikt kläder, tagit fram julpynt och testat flere jullampor om dom funkar och efter sådär 4 försök hittade jag en som funkade!  Och poff så hade hela dagen gått och nu är det redan kväll! Duktiga jag som fick bra saker gjort!

Fotade lite bilder på mig själv innan och här ovan ser ni en bild,och ja,är lite blått eftersom jag var framför datorn medan jag tog bilder ;)
På tal om blått så när jag sitter framför datorn ser mina ögon blåa ut och i vissa sken men egentligen är mina ögon gröna ^_^ 
Nu skall jag leta reda på en lista på julfilmer som jag kommer sedan dela med mig här på bloggen, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: johanna

nu är en ny omgång utav veckans blogg uppe!:) var gärna med :D

2012-12-16 @ 11:13:56
URL: http://johannaj.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!