Bekännelser

Har läst andra bloggar att det har skrivit "bekännelser" så tänkte jag också ta och göra det så här har ni :)

  • När jag skall svara åt någon i textform får jag upp orden i huvudet först och förut hade jagom jag inte skriver det så trodde jag att någonting kommer hända mig. Händer ibland ännu men mer sällan.
  • Jag lärde mig läsa själv när jag var 4 år
  • När jag var liten rörde jag alltid på mig så mycket att jag till sist hamnade ha ett nattduksbord men sen råkade jag falla en gång mellan den och slog mig trots det så fick bred säng efteråt.
  • Jag HATAR att gå i huset på natten när det är mörkt. Skitläskigt.
  • Jag går nästan aldrig med en handväska.
  • Klarar inte av att leva UTAN djur
  • Skadar mig  av misstag MINST 1 gång om året.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!