Nikon D7000

 
Tjenahoppsan igen! :D  Förlåt för dålig bloggning men blev väckt mitt i en dröm så var skittrött men somnade om sen igen halvt efter ett tag.  Steg upp vid 13 och åt frukost,   sen väntade jag och älskling ivrigt på att slippa till stan så han kunde hämta ut sin D4 vilket betyder att nu är hans tidigare kamera Nikon D7000 min <3 :D Klagar inte,med batterigrepp,objektiv,motljusskydd och ett till minneskort ^^

Skall sälja min andra kamera med extern blixt, 3 objektiv och kameraväska för ett förmånligt pris för jag gör inget med 2 st systemkameror ;)

Har fotat lite med kameran,  läst i senaste SOLO-tidning,  läst sisådär 600 blogginlägg (duktiga jag!),kollat på massa gamla bilder och varit med älskling (:

Var ute nyss en snabb sväng och när jag skulle komma in och stänga dörren efter mig så lyckades jag bli ikläm med tummen,AAAAAJ va det gjorde ont! 
Klantarsle som jag är lyckas jag med sånt, jag som blev av med kryckorna idag(X

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!