Luleå

 
 
Av någon okänd orsak så har många inte sluppit in på min blogg idag men jag hoppas att det funkar nu! Ni kan gärna kommentera så jag vet :) 

Idag har vi spenderat några timmar på stan mitt inne i Luleå, gick i affärer men hittade inget. Kanske lika bra så för har så lite pengar och får mer den 13 augusti :D När vi kom hem for vi ut och fota lite,bilderna kommer imorgon på bloggen.
Sen på kvällen såg vi på en film,skräckfilm blev det men minns inte vad den hette och jag levde mig in i filmen  massor så jag blev ganska så skrämd och hoppade till ibland XD  

Har nyss varit i duschen och imorgon skall vi på Nolia- mässan i Piteå, tar kameran med så får se om det finns nåt att fota på mässan! Första gången jag åker till Piteå i mitt liv ^^  Om nån är på väg dit som läser min blogg så får ni gärna komma och hälsa ^_^  

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!