Lång promenad


Sett på One missed call 2an nyss med älskling, för några dagar sen såg vi på ettan. Före det så var vi ute på en långpromenad :D Hade massa mardrömmar inatt så får hoppas på en bättre natt nu! Nu har jag fått också svar på varför inte bloggen funkat eller funkar åt vissa,varit hög belastning på blogg.se eller min sida men dom försöker åtgärda problemet så fort som möjligt! Har inte glömt bort er som jag följer (ni vet vem ni är) trots att jag inte läst era bloggar på ett tag men har över 2000 inlägg att läsa på bloglovin så de tar en stund att gå igenom allt men gör det någon annan dag för nu skall jag och älskling sova :) Så gonatt på er ^_^

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!