Internet funkar igen :D



Yeey nu funkar internet igen så nu blir bloggningen back to normal igen :D  Har inte så mycket att skriva/säga nu när jag berättade igår nästan allt det vi gjort då vi var utan internet.  

Iallafall så idag vaknade jag ganska tidigt och sen fick jag frukost på sängen, tack till min underbara söta fantastiska pojkvän <3  Sen bar det av att fara med och handla och nu sitter vi som besatta vid datorn på internet då vi varit utan,  där ser man att vi är beroende,att man inte klarar sig utan internet ;) Har tittat på lite kurser och utbildningar men har tittat klart nu.

Så nu blir det att äta kvällsmål och sen blir det att läsa sisådär 2000 blogginlägg igen, så går det när man är utan internet ett tag XD
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!